DIY Lucifer doosje word tanden doosje...


Hallo allemaal,

Ik kreeg een berichtje van Deborah met de vraag of ik een leuke
wikkel kon maken om op lucifer doosjes te plakken, om alle
melk tanden in te bewaren dus een soort van tanden doosje. Of een tand in het doosje 
doen en onder de kussen leggen voor de tanden fee is ook leuk!
Ik heb leuke wikkels gemaakt in 3 kleuren..
Blauw, roze en zwart voor de kleine en grote lucifer doosjes!

Ik zat vanmorgen te denken dat dit ook wel heel leuk is voor alle 
juffen / meesters op school... Als er op school in de klas, bij een leerling 
plotseling een tand eruit is gegaan. Dan kan de juf / meester deze mooi in het doosje
doen zodat ze het mee naar huis kunnen nemen!

Zo zijn de tanden doosjes geworden!!



Super leuk toch?
Ik heb bij de Jumbo deze lucifer doosjes gekocht. Volgens mij
maakt het niks uit waar je ze koopt qua maat. Is allemaal hetzelfde lijkt mij...



Ik heb voor de foto weer even moeten graven in de doos van de kids.
En ik heb hun melk tandjes gevonden. Na al die jaren zijn we wel vergeeld 
zag ik. Maar heb ze erin gedaan voor de foto!!





Vind je ze leuk en wil je ze graag zelf thuis gaan maken?
Download hieronder dan de wikkels. Maar lees wel eerst
even de algemene voorwaarden!





Veel plezier ermee...



Reacties

  1. Echt super leuk, ook deze ga ik weer gebruiken voor m`n nichtjes/neefje! :) Fijne dag.

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    Ps. Onlangs heb ik je verjaardags-kalender voor op mijn werk gedownload en opgehangen. Ik krijg er veel positieve reacties op (deze zijn uiteraard voor jou!)! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen