Free printable A4 Herfst poster...


Hallo allemaal,

De Herfst is net begonnen en ik ben voor mij doen ( door de drukte )
een beetje laat met een nieuwe Herfst poster maar... hier is hij dan!
Al moet ik zeggen dat ik nou niet echt een Herfst gevoel heb met deze 
heerlijke temperaturen!!!  Maar het kan zomaar in één keer omslaan
hier, dat weet je maar nooit... Ik dacht ik pluk uit een boom die voor mijn huis
staat van die leuke... ik heb geen idee wat het is maar ze zagen er leuk en Herfst-achtig uit!
En het prikt heeeel erg. Ik heb nu overal sneetjes in mijn handen maar ze staan leuk op de foto.





Het download linkje van deze A4 Herfst poster vind je hieronder..
Lees je wel eerst even de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden?




Veel plezier er weer mee...


Reacties

  1. Die prikdingen is het "huisje" van de kastanje.
    Straks worden ze bruin en breken ze open.

    Wat een leuke poster heb je gemaakt, het kon dig jaar inderdaad best wat later, sjonge jonge, wat een mooi weer!
    Maar, in de natuur ks het al wel herfst vind ik,veel spinnen, bladeren beginnen al (heel mooi!!) te verkleuren en het is al vroeg donker......Herfst, ik hku ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Daphne, Ik dacht in eerst dat het van een kastanje was maar dat is het niet volgens mij. en uuh ik hou van de Lente en Zomer dus die Herfst en Winter mogen van mij mooi weg blijven!! :)

      Verwijderen
  2. Leuk heb je deze gemaakt zeg, wil er wel meer van zien als je dat hebt hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanx Melike!! En wie weet ga ik van deze stijl nog wel meer maken.. ;)

      Verwijderen
  3. Ha ha jij ben een mooi zeg ,het zijn bolster van de tamme kastanje,
    en zijn snel die mooie groene kleur kwijt!
    We schuiven allemaal de herfst een beetje uit....met zo'n mooie nazomer!
    Je hebt weer mooie dingen gemaakt,vind de kaarten ook heel leuk!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Esther, Ja ik ben niet zo'n natuur miep whahaha maar volgens mij is zitten er geen kastanjes in. Is iets anders dit. We zien het wel als hij uitgedroogd is.

      Verwijderen

Een reactie plaatsen