Free printable Burendag....


Hallo allemaal,


Burendag is een jaarlijks terugkerend feest dat je samen viert met je buren en de buurt.
Het is een dag waarop je gezellig samen komt en waarbij veel mensen iets goeds doen 
voor elkaar en de buurt. ( Bron: Oranjefonds ). Ik kreeg een verzoekje van iemand maar
ik weet dus niet meer van wie helaas. Ik heb met het sorteren van mijn berichten / mailtjes
per ongeluk dat berichtje verwijderd. Ik had het wel gelezen en vond het wel een
leuk idee. Ik had nog niet op haar gereageerd helaas. Ze vroeg of ik een leuke kaart
kon maken voor Burendag met iets van een theezakje. Dat heb ik nog onthouden en
ik weet nog dat ik tegen mijn dochter zei: Dat is wel leuk!! Maar igg sorry voor het
per ongeluk verwijderen van je bericht maar ik heb je ideetje uitgewekt!!
En zo is de kaart geworden...





In het midden zit een vakje waar je een theezakje in kunt plakken!
Ik weet dat ik hiermee op het randje zit want MORGEN is het dus
al burendag!!! Dus ik hoop dat jullie er nog iets aan hebben...

Om deze super leuke A6 burendag kaart te downloaden klik je hieronder
op de link. Lees je wel eerst even mijn ALGEMENE VOORWAARDEN!






Veel plezier ermee en een hele gezellige burendag!!!


Reacties

  1. Wat een super leuk kaartje! Samen thee drinken vind ik echt wat voor Burendag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee.
    Heb het dan ook gebuikt.
    Dank je wel.
    Groetjes,
    Jkoe sk

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen