Free printable Lego feest pakket...


Hallo allemaal,


Zo hehe... het Lego feest pakket is af!!! Het heeft even geduurd voor mij
doen. Ik had het ontwerp vorige week al af en was ook al bezig met alles
uit te printen toen mijn printer er in 1 keer mee stopten. Ggrrrr.... inkt was op!
Dus ik Maandag naar de Action om nieuw inkt patronen te halen en wat denk je..
de printer zag hem niet. Ik heb wel tig keer de kleur magenta er opnieuw in gedaan
maar hij zag hem gewoon niet. Heeeel frustrerend zoiets. En mijn humeur werkte
ook al niet mee, dus je kunt wel raden hoe gezellig het hier was whahaah...
De volgende dag terug naar de Action voor nog een nieuwe inkt patroon.
Ik dacht zal wel een fabrieks fout zijn geweest. Dus de nieuwe kleur erin gedaan
en hij deed het. Ik heel blij jaaaa!!! Ik had te vroeg gejuicht. Ik een uitlijn test gedaan
en kop reinigen maar toen zag hij ineens de kleur blauw weer niet.
En na een tijdje zag hij de kleur zwart weer niet. Zo boos was ik bah! 
Dus heb ik gewoon maar een nieuwe printer gekocht. Ik denk dat hij na 7 jaar
toch wel versleten was. Dus ik kon Woensdag de rest van het pakket gelukkig uitprinten!
En Donderdag alles in elkaar gezet en foto's gemaakt.
En zo is Lego pakket geworden!!



Het Lego pakket bestaat uit 12 downloads. In het pakket zit:

* Vlaggetjes lijn
*Verfblik wikkels
*Papieren beker wikkels
* Rietjes toppers
* Cupcake/ spiesjes toppers
*Uitnodigingen
* Chocoladereep wikkel
* Snoep/chips zakje labels
* Vlaggen
* Giftbag
* Bellenblaas wikkels
*Decoratie hoofdjes

Voordat je gaat downloaden wel graag eerst even de
algemene voorwaarden lezen


Onder de foto's vind je de downloads..



DOWNLOAD HIER LEGO VLAGGETJESLIJN



DOWNLOAD HIER LEGO VERFBLIK WIKKEL ( SNOR )
DOWNLOAD HIER LEGO VERFBLIK WIKKEL ( STRIK )



DOWNLOAD HIER LEGO PAPIEREN BEKER WIKKEL (PIRAAT)
DOWNLOAD HIER LEGO PAPIEREN BEKER WIKKEL ( MEISJE)
DOWNLOAD HIER LEGO RIETJES TOPPERS




DOWNLOAD HIER LEGO CUPCAKE/SPIESJES TOPPERS



DOWNLOAD HIER LEGO UITNODIGINGEN ( PIRAAT )
DOWNLOAD HIER LEGO UITNODIGINGEN ( STRIK )



DOWNLOAD HIER LEGO CHOCOLADEREEP WIKKEL



DOWNLOAD HIER LEGO SNOEP/CHIPS ZAKJE LABEL (SNOR)
DOWNLOAD HIER LEGO SNOEP/CHIPS ZAKJE LABEL (MEISJE)



DOWNLOAD HIER LEGO VLAG LEGOHOOFD HEM
DOWNLOAD HIER LEGO VLAG LEGOHOOFD HAAR
DOWNLOAD HIER LEGO VLAG TEKST



DOWNLOAD HIER LEGO GIFTBAG



DOWNLOAD HIER LEGO BELLENBLAAS WIKKEL



DOWNLOAD HIER LEGO DOCORATIE HOOFDJES ( 6X )


Ik heb alles op gewoon kopieer papier geprint omdat ik dit pakket alleen nodig had
om er foto's van te maken. Je ziet meteen dat het te dun is en dus gaat krullen.
Ik adviseer alle pakketten te printen op steviger papier vanaf 160 grams
voor een mooi resultaat!

Ik hoop dat jullie het pakket leuk vinden en er wat aan hebben.
Voor degene die er gebruik van gaan maken... heel veel plezier ermee!!!


Reacties

  1. Mooi, zal wel door velen gebruikt worden! En ook een printer kan wel eens oud worden, niet?!
    Fijn weekend Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk het ook wel... Ik heb nu mooi een nieuwe printer dus ik kan weer vol op printen!!

      Verwijderen
  2. Wat een tof kdee zeg.
    Helaas zijn ze hier in huis de "Lego-Fase" al voorbij, anders gong ik er zeker gebruik van maken.

    Dat printen......ligt dat niet aan de inkt vd Action?
    Ik vraag me altijd af of zulke winkels wel zoiets kunnen verkopen (dat het goed is en werkt bedoel ik dus).
    Ze zijn nl helemaal niet duur, dan denk ik al gauw, zou het wel werken?
    Stom he, want eigenlijk zou ik veel drukker moeten zijn met de vraag "waarom zijn deze inkt patronen elders zo verschrikkelijk duur"?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet zeggen dat ik al heeeel lang print met de inktpatronen van de Action en er nog nooit problemen mee heb gehad. Ik denk echt dat het aan de printer heeft gelegen.

      Verwijderen
  3. Super leuke printables! Had je een HP printer? Die "leest" namelijk vanaf deze week de goedkope vervangende cartridges niet meer. Heel vervelend. Gelukkig doe je nieuwe printer het wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had een EPSON printer en die heb ik echt heel erg mishandeld om het maar zo te zeggen. Die heeft het zwaar te voorduren gehad bij mij whahaah. Ik denk dat de printerkop gewoon vesleten was.

      Verwijderen
  4. Super leuk, hier alleen een dino gek! Zou super tof zijn als je zoiets ook voor een Dino Party zou kunnen maken! *duurftevragen* :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wie weet ga ik die nog wel een keer maken...

      Verwijderen
  5. Super leuk pakket dit. Vraagje: waar heb je de zakjes vandaan waar de popcorn in zit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Natascha, De zakjes heb ik gekocht bij de action. Het zijn eigenlijk zakjes om greeting cards in te bewaren. Ze liggen bij de knutsel spullen. In de zwarte balk hier op mijn blog onder mijn logo staat een kopje info materiaal. Daar staat een foto hoe de zakjes eruit zien. Succes!

      Verwijderen
  6. Super. Ik heb het gevonden. En heb de spullen ook al in huis. Zakjes zijn 0.79 voor 50 stuks en de crea patch lijm is 0.89. Geen geld toch??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Natascha,Heerlijk toch zo goedkoop!! Lang leven de Action! Succes met maken.

      Verwijderen
  7. echt super leuk, hiermee maak ik mijn zoontje erg blij, en ik kan zelf ook nog creatief bezig zijn, bedankt voor dit pakket, echt gaaf!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen