Free printable theeblik koffie wikkels...


Hallo allemaal,


Na het succes van de Hema theeblik wikkels en bij mij de  thee
die in die blikjes zat op was, dacht ik bij mezelf.... Ik heb de blikjes nu
over zal ik daar leuke koffie wikkels voor maken. Is toch ook wel super leuk 
om cadeau te geven.. een koffie pakket i.p.v een thee pakket!!
Er zijn immers genoeg koffie drinkers...

Ik heb 2 wikkels gemaakt met de tekst:
Delicious Cappuccino & Latte Macchiato

Ik had aan jullie gevraagd of ze leuk waren en er kwamen genoeg 
reacties terug. Dus heb ik er maar een free printable van gemaakt!
Ik heb ook even gekeken of er koffie pads van Senseo in kunnen
en dat past ook dus misschien is het ook leuk om daar een keer een
wikkel voor te maken. Maar voor nu eerst deze!





Om deze Cappuccino & Macchiato wikkels te downloaden voor thuis
klik je op de linkjes hieronder. Lees wel eerst even de algemene voorwaarden!





Veel plezier ermee...


Reacties