Free printable Familieplanner 2017...


Hallo allemaal,


Mijn vriendin en ik waren opzoek naar een familie planner voor 2017.
Alle winkels afgestruind maar niks gevonden wat we leuk vonden. Wel
planners met veel kleurtjes en die wilde we nou net niet! Ik zei tegen mijn vriendin,
dan ga ik er zelf 1 maken. Mooi in zwart / wit thema en 1 die in ons interieur past.
Omdat ik zelf de 10 delige stippen kaarten serie zo leuk vond, heb ik de familie planner
ook in die stijl gemaakt. En zo is hij geworden...



Ik heb een mooi voorblad erbij gemaakt...


En als laatste blad heb ik een notities blad gemaakt voor 2018.
Dat miste ik altijd in al die familie planners. Ik schreef alles dan altijd
maar op de kaft. Dus dat hoeft nu niet meer. Nieuwe afspraken voor 2018
kun je dus mooi daar noteren!


Ik heb de hele familie planner laten drukken deze keer. En heb het ook meteen laten
inbinden. Ik wilde het eerst zelf doen maar dat inbinden zou een dingetje worden.
Ik heb een copyshop hier in Wijchen gebeld met de vraag wat het zou kosten bij hun
als je het alleen zou laten inbinden. Dat kost daar € 5,95 dus dat valt nog wel mee toch?

Als je het toch zelf wilt inbinden zou je uit een klapper het midden stuk kunnen
halen ( 4 rings ) En deze op een harde achterwand kunnen maken. ( zie foto ).


Dit kan natuurlijk ook.. Maar ik wilde dit jaar mijn familieplanner gewoon
mooi ingebonden hebben. Hij hangt er tenslotte het hele jaar!

Hieronder vind je de download link van de familieplanner 2017
het is een grote download van 53 blaadjes. Print het op wat steviger papier
bijv. 200 grams. Ik heb voor het voor blad en na blad een aparte download gemaakt.
Die 2 blaadjes zou je op nog dikker papier kunnen printen. Zodat je een mooie
stevige begin en einde krijgt.Voordat je gaat downloaden wel graag eerst even
de algemene voorwaarden lezen!!!


DOWNLOAD HIER FAMILIEPLANNER 2017 VOOR EN NA BLAD

DOWNLOAD HIER FAMILIEPLANNER 2017


Heel veel plezier ermee


Reacties

  1. De meeste planners zijn altijd zo saai.....daar heeft deze geen last van.
    Wat een werk heb je ervan gemaakt, maar oh zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Daphne, het was wel even werk ja maar dan heb je ook wat!! :)

      Verwijderen
  2. Zo super gaaf..thx ik ga meteen even printen..xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, wauw! Ik was al op zoek naar een nieuwe, maar ik ga deze zeker printen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt!
    Ik had er al één gekocht voor 2017 anders had ik deze geprint, denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel voor al je werk.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie en handige familieplanner. Dank je voor al je werk en voor het delen. Deze ga ik zeker gebruiken. Eens even zoeken of wij ook zo'n handige copyshop in de buurt hebben.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Margaret en veel plezier ermee! :)

      Verwijderen
  7. Wat een goede planner - jaarkalender.
    Ik heb het dan ook meteen opgehaald.
    Aangezien ik, door een ongeval, problemen met mijn korte termijngeheugen heb ben er heel blij mee.
    Groetjes,
    Joke sk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh precies zoiets als waar ik nog naar op zoek was!!!!
    Ik heb nu wel een familie planner in de keuken hangen maar die vind ik niet duidelijk/handig genoeg.
    Super bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Marinda en veel plezier ermee!! :)

      Verwijderen
  9. Wat een leuke planner :D Mijn moeder is gek op je werk en maakt me er altijd attent op. Helemaal top, want ik heb daardoor net de Sinterklaas aftelkalender gedownload, dankjewel!
    Misschien een tip? Bij Bruna verkopen ze ook vaak bindmachines, ik heb er jaren geleden één gekocht om portfolio's in te binden en die kostte me 25 euro. 5,95 Is natuurlijk niet duur, maar het opent ook een hoop perspectieve als je er zelf één hebt :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Chantal, oohhh wat een super goede tip van jou!! Die wil ik wel. Ik ben nu iets aan het maken wat je eigenlijk weer moet inbinden. ik zal eens informeren bij Bruna hierover. Bedankt!!!

      Verwijderen
  10. Hallo Debbie, Wat gaaf!
    Word altijd zo blij van jou site, en heb al heel wat repen met wikkel cadeau gegeven ha ha
    Bedankt deze ga ik graag maken.
    Jij hebt hem laten drukken schrijf je, zou je willen vertellen hoe je dat hebt aangepakt?
    Ook op 200 grams papier of op gladder papier.
    Alvast bedankt!
    groet Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marjolein, owww fijn dat je vrolijk word van mijn blog.. leuk om te horen!!
      Ik heb de familie planner idd dit keer laten drukken. Ik heb de download op een stickje gezet en deze afgegeven. Het is volgens mij op 200 grams papier gedrukt. Succes!!

      Verwijderen
  11. hee mooi de kalender, ik ga hem snel printen, bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie familieplanner voor 2017!
    Ik ga hem printen en met veel plezier gebruiken :-)
    Dankjewel voor al je mooie ontwerpen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Maris!! En veel plezier ermee...

      Verwijderen
  13. Ohhh waauww!!! super gaaf!
    Echt iets voor mijn broer en zijn gezin. Alleen jammer dat zij met 6 zijn haha..
    Gelukkig heb je nog veel meer leuks op je site..
    Je komt bij mijn favorieten!!

    Super leuk dat ik je site tegen ben gekomen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super bedankt! Ik sla je blog op hoop dat je er ook weer 1 voor 2018 maakt.
    Of anders in productie brengt ;) Ik heb wel behoefte aan een simpele, maar erg mooie kalender.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een fijne en mooie kalender! Heel blij mee! Alles laten afdrukken en inbinden voor maar €11,50. Superbedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg bedankt, ik zat al 9 dagen zonder omdat ik geen mooie/geschikte kon vinden. Deze is perfect bedankt!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hai Debbie. Wat een gave familieplanner. Ik zat nog zonder maar nu niet meer. Heel blij mee. Ben nog lang niet uitgekeken op je blog. Wat een creativiteit heb jij zeg. Ga zo door. Succes met alles.
    Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Debbie,
    Wat een superleuke familieplanner!! Ik kon geen leuke vinden in de winkel en na wat googlen kwam ik op jouw site terecht. Wat een leuke dingen maak je! Inmiddels hangt de planner in de keuken, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik kan hem helaas niet downloaden. hij gaat downloaden tot 50% dan blijft ie steken.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk! Echt waar! Mag ik vragen met welk programma je hem in elkaar gestoken hebt? Groetjes CHari

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen