Free printable Sint Maarten



Hallo allemaal,


Op Vrijdag 11 November is het Sint Maarten, En er werd aan mij gevraagd of ik
daar iets leuks voor kon maken. Ik had al in gedachten om een leuke lampion
en een snoepzakje label te maken... Ik ben een YouTube filmpje tegen gekomen
van Deko Kitchen en ik vond haar lampionnen meteen super leuk!
Die ben ik dus gaan maken en dit is het resultaat...





De lampion heb ik gemaakt van 160 grams papier... hier onder in de
video van Deko Kitchen, zie je hoe je deze kunt maken. Ik dacht zij heeft
een duidelijke uitleg gemaakt dus hoef ik dat niet meer te doen voor jullie.
Het is wel in het Duits en ze geeft soms niet duidelijk aan wat de maat is.
( Of ik heb dat gewoon niet goed verstaan, dat kan natuurlijk ook )




Ik kon de boven maat niet verstaan dus ik heb van de boven rand en onder rand,
maar ook de tussen stukken alles maar op 1,5 cm gehouden en dat is goed gegaan.
Zij heeft als ophang systeem ijzerdraad gebruikt, ik vond het zelf mooier om
gewoon een reepje van 1,5 cm van hetzelfde papier te knippen en deze te gebruiken
als handvat. Ik heb het aan de zijkant vast gezet met split pennen.
En om het helemaal af te maken in Sint Maarten stijl heb ik nog een randje
apart aan de bovenkant bij de splitpennen gezet met de tekst Sint Maarten erop.
Nou super leuk toch? Nu is alles van papier en lijkt me het niet verstandig
dat je er een echt brandend kaarsje inzet. Ik heb een keer bij de Hema van die 
waxine lichtjes gekocht op batterij met een flikkerend effect.


Nou dat werk perfect en geeft s'avonds een super leuk licht!!
Je kunt er dus een binnen kant in maken van transparant papier maar hoeft
dus niet. Ik vond het wel mooier dus dat heb ik gedaan van kalkpapier.
Dat had ik nog liggen dus dat kwam mooi van pas!


Dit is toch super leuk om s'avond zo neer te zetten!! 


Hieronder vind je de download van de snoepzakje labels...
Ik heb er 3 op 1 A4 blad gezet voor jullie!




Heel veel succes met maken en alvast een fijne Sint Maarten!!!


Reacties