Free printables Play time vlaggetjeslijn en A4 poster...


Hallo allemaal,


Ik kreeg via mijn bij deb Facebook pagina een heel lief berichtje van Thea.
Thea was opzoek naar een leuke slinger met bijpassende poster voor haar 
kinder / speelkamer thuis. Ze had al zitten neuzen op internet en kon niks 
vinden wat ze leuk vond. En vroeg ze mij of ik iets leuks kon maken
met de tekst "lekker spelen"of "play time" of iets in die richting...
Ik vond Play Time wel heel erg leuk en volgens mij is dat er ook nog niet.
Tenminste... heb ik nog niet gezien! Ik ben voor haar aan de slag gegaan
en heb de vlaggetjeslijn en A4 poster klaar... En zo zijn ze geworden!





Ik dacht ik maak een keer een tekst met streepjes achtergrond.. een keer wat anders!
Om deze leuke poster en vlaggetjeslijn te downloaden, klik je op de link hieronder...
Lees wel eerst even de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden!!!





Veel plezier ermee...

Reacties