Free printables vlaggetjeslijn, verfblik wikkels en A6 kaarten voor 20, 30, 40, 50 en 60 jaar...


Hallo allemaal,

Omdat ik best wel vaak de vraag krijg of ik een vlaggetjeslijn, verfblik wikkel
en A6 kaart heb voor 20, 30, 40, 50 of 60 jaar. Heb die allemaal maar even gemaakt.
Ik heb de woorden Hoera en Jaar in 1 download gezet en de leeftijden apart
zodat je zelf  kunt kiezen welke je graag wilt downloaden...

UPDATE!!!
Omdat er vraag naar was heb ik de cijfers 10, 70, 80 en 90 er ook
maar bijgemaakt!





Hieronder vind je de download van de vlaggetjes lijn + leeftijden.
Lees je wel eerst even de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden!





Hieronder vind je de downloads van de verfblik wikkels


En hieronder de downloads van de A6 kaarten


Heel veel plezier er weer mee!!

Reacties

  1. Erg leuk allemaal,kunnen we zeker een keer gebruiken!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke slinger! Ik heb hem net geprint op dik papier. Ga hem gebruiken voor de verjaardag van mijn dochter die 12 wordt binnenkort (de 10 en 20 geprint, maak ik dan 12 van). Vraagje: hoe kan ik de slinger het beste aan elkaar maken? Ik zie op de foto dat er gaatjes in gemaakt zijn, gewoon met een perforator? Super bedankt! Groetjes Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Gabi, ik heb idd met een perforator eerst gaatjes gemaakt en toen met een koord of wol aan elkaar vast gemaakt. Veel plezier ermee!! :)

      Verwijderen
    2. Oke ga ik dat ook doen, en mss een plakbandje achterop om ze in positie te houden?
      Heel leuk al die free printables! Gr Gabi

      Verwijderen

Een reactie plaatsen