Tafels kaart...


Hallo allemaal,


In mijn mailbox kreeg ik een verzoekje van Carla, haar zoon zit
in groep 4 en moet dus alle tafels gaan leren! Nu zocht ze een leuke
hippe tafel poster. Ze had al gezocht op internet maar kon geen leuke vinden.
Nu vroeg ze dus of ik een leuke kon maken. Dat heb ik gedaan en dit is het geworden...




Nu kan ze thuis met haar zoon samen gaan oefenen! En er zijn natuurlijk meer
kids die deze tafels moeten gaan leren dus hier onder vind je de download link.
Altijd handig om in huis te hebben zo'n hulp poster!!

Lees je wel eerst even de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden?





Veel plezier er weer mee en succes met oefenen!!!


Reacties

  1. Super leuk! Zijn ze bij ons ook aan het oefenen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! We kunnen aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ingeborg, succes ik hoop dat ze er iets aan hebben!! :)

      Verwijderen

Een reactie plaatsen