van Sint & Piet pepernoten / strooigoed snoepzakje...


Hallo allemaal,


Hier weer een leuke download voor Sint en Piet! Het is een snoepzakje
waar je pepernoten of strooigoed in kunt doen.. Ik denk dat een kleine chocolade letter
er ook wel in zal passen. Ik maak zoiets eigenlijk elk jaar om in de surprise erbij te doen!
Dit jaar helaas voor het laatst want onze jongste zit in groep 8 en op het voortgezet doen
ze niet aan surprises maken helaas! 






De zakjes koop je bij de action, ze zijn eigenlijk bedoeld om kaarten in te doen.
Maar ik gebruik ze hier voor! Ze liggen bij de kaarten/knutsel spullen daar.
Ze zijn 15x15 cm en er zit een plak strip aan om hem dicht te maken.
Ik heb dit keer in het zakje een achtergrondje gedaan.. een keer wat anders!

Hieronder vind je de download linkjes voor de wikkel en het achtergrondje.
Lees je wel eerst even de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden?





Heel veel plezier er weer mee...


Reacties

  1. Reacties
    1. Uuhhh wie weet als ik nog tijd heb... Mijn mailbox stroomt weer over van de verzoekjes. Maar als ik tijd heb ga ik ze nog wel maken.

      Verwijderen
  2. Wat leukkkkkkk!
    Wij doen al een aantal jaar thuis aan surprises....
    Met opa's, oma's, tantes en onze kinderen.
    Bij elkaar een groepje van 11......heel gezellig.
    Verplicht een surprise, verplicht een gedicht en een kadootje van max 10 euro!!
    Hartstikke gezellig en zelfs onze dochter van 10 doet al jaren mee en maakt en koopt (bijna) alles zelf.
    Onthou het maar, dan kunnen jullie nog jaren en jaren plezier hebben van deze traditie.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ow dat hebben wij vroeger ook altijd gedaan! Surprise en verplicht gedicht. We hebben altijd wel gelachen toen. Op een gegeven moment werden de surprises steeds moeilijker en gekker. Het werd zelfs in beton gestort whahah.

      Verwijderen
  3. Geweldig...ik ga ze gebruiken voor het verpleegtehuis waar de pieten vanwege de hygiëneregels niet mogen strooien. Dank je wel!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen