DIY Wiebel Kerstman en Kerstboom...


Hallo allemaal,


Na het grote succes van het DIY Wiebel Sint en Piet die echt heeeeeel
vaak is gedownload en gemaakt door jullie voor thuis en hij is ook heel
vaak gemaakt in de klas!! Ik ben echt overspoeld door foto's van jullie
creaties van de Sint en Pietjes! Echt ontzettend leuk om te zien allemaal.
Ik had al verteld dat ik de wiebel Sint en Piet vroeger al had en deze dus in een
nieuw jasje had gestoken. Hetzelfde heb ik gedaan met deze wiebel Kerstman 
en Kerstboom!!! Ook die had ik vroeger in mijn woonkamer hangen. En omdat ik ze hier 
thuis ook niet meer had, heb ik ze opnieuw gemaakt in zwart wit! En zo zien ze eruit!!






Wie de wiebel Sint en Piet heeft gemaakt, weet nu wel hoe je het in elkaar kunt zetten.
Ik heb dezelfde materialen gebruikt als bij de wiebel Sint en Piet..



Ik heb gebruikt: 160 grams zwart en wit papier ( gekocht bij een boekhandel )
De splitpennen komen van de Wibra, en de Crea Patch lijm is van de Action.

Hieronder vind je de download linkjes van deze super 
leuke wiebel Kerstman en Kerstboom.. Lees je wel eerst even de 
algemene voorwaarden voordat je het gaat downloaden!!!


Dit zijn de mallen ( 5 A4 blaadjes ) voor de Kerstman...

DOWNLOAD HIER DE MALLEN VOOR DE WIEBEL KERSTMAN 





En deze zijn de mallen ( 3 A4 blaadjes ) voor de Kerstboom...




Succes en heel veel plezier met maken!!!

Reacties