Free printable Sint en Piet paper bag en papieren beker labels...


Hallo allemaal,

Hier nog 2 leuke free printables voor jullie!!
Ik heb inmiddels al een hele hoop gemaakt voor Sint en Piet en elke
keer als ik denk... het is nu wel genoeg, krijg ik weer een ideetje!!
Ik heb een paper bag gemaakt waar je een klein cadeautje in kunt doen
of snoep en kleine chocolade letters. Ook weer leuk als schoen cadeautje
of ergens anders voor! En ik heb labels gemaakt voor om papieren bekers.
Leuk voor de kids als ze vol spanning wachten op pakjes avond!





Super leuk weer toch?? Nergens zo te koop! Maar wel gratis te downloaden hier...
De witte papieren bekers heb ik gekocht bij de HEMA en de
rietjes komen van de KWANTUM.Het kartel randje bovenaan de paper bag
heb ik met een kartel schaar gemaakt.
Hieronder vind je de download linkjes. Lees je wel eerst even de
algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden!!!





Hieronder even een uitleg hoe je de paper bag vast maakt...


Veel plezier ermee...

Reacties

  1. ik vind het prachtig wat je allemaal maakt, en dit ook weer maar snap niet helemaal hoe je de onderkant vouwen moet, plaatje 8-9-10.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sylvia, Als je mij even een pb wilt sturen via Facebook dan kan ik je andere foto's sturen... die zijn wat duidelijker!

      Verwijderen
  2. is al in orde, je hebt het mij al duidelijk gemaakt daar, harstikke bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi! zou je mij ook bovenstaande foto's willen doorsturen van het vouwen. Ik kom er ook niet helemaal uit; waarschijnlijk doe ik dus iets fout ;) Mag ik je ook via Facebook een pb sturen?
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Diana, stuur maar via Facebook een pb dan stuur ik de foto's door.

      Verwijderen

Een reactie plaatsen