Kerst cadeau labels...



Hallo allemaal,

De Sint is nog in ons land en ik ben uit geknutseld voor Sint en Piet dit jaar. Dus ben ik
nu aan de slag gegaan voor de Kerst / feestdagen! Op Facebook en Instagram heb ik al 
laten zien dat ik met cadeau labels bezig was voor de Kerst. En ze zijn klaar!!!
Het zijn 4 cadeau labels geworden om aan je cadeautje te binden en mooi
onder de kerstboom te leggen...





Hieronder vind je de download link van de Kerst labels. Lees je wel eerst
even de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden?




Veel plezier ermee...


Reacties

  1. Wat zijn jouw kerstlabels mooi. Stijlvol en bijzonder zo aan de cadeaus. Dank je wel voor het delen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zien die kerstlabels er onwijs mooi uit zeg, leuk gedaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik volg je op Instagram en zag je labels voorbij komen, eindelijk eens papier gehaald dus nu kan ik ze ook uitprinten! Super dat je dit zo doet en ze zijn erg leuk! :)
      Gr Wendy

      Verwijderen
  3. Hoi Debbie, de labels zijn super leuk! Kun je ook labels maken met Nederlandse 'kerst' teksten?
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen