In de Flair...


Hallo allemaal,


Ik dacht vanmorgen, ik ga op Instagram even de #bijdeb doorbladeren...
Ik krijg zoveel meldingen niet door en moet vaak op die manier
kijken en ja hoor de wiebels Sint en Pieten, de vlaggetjeslijn en de Sint Maarten
labels volgen mij om de oren. Allemaal met een #bijdeb erbij maar ik had er heel veel 
niet doorgekregen... In in keer viel mijn oog op een foto van een blad. Mijn # zat erbij
dus ik even lezen. Het was het blad van Flair, daar stond een foto in van 
@home_by_miems zij had mijn Herfst poster op foto gezet en deze stond 
dus in de Flair... Super leuk natuurlijk!!! Ik heb al vaker in bladen gestaan
waar ik via via achter moest komen en ik vind het zo jammer dat ze dat nooit
doorgeven als ze een foto van je in een blad zetten. Zo weet je toch nooit of je
in een blad staat! Ik kan slechts elke week alle bladen kopen om te kijken of
er iets van bij deb in staat! Ik vind dat super leuk en wil die oplage zelf dan ook
graag hebben voor thuis. Dus bij deze een oproep aan jullie!!!


Zie je iets van bij deb in een blad staan? Tip mij dan even alsjeblieft!!!




Reacties

  1. Wat gaaf dat je in de Flair staat! Tuurlijk wil je die dan in huis hebben!!!!
    Groet, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Patricia, ik heb de Flair ale een mailtje gestuurd.. en nu maar afwachten of ze terug gaan mailen!

      Verwijderen
  2. Wat gaaf dat je in de Flair staat onder de kop: wonderwall. Dan gaan vast nog veel meer mensen jou volgen. Natuurlijk is het leuk om dit nummer van de Flair zelf te hebben. Ik hoop dat ze iets voor je willen doen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel margaret!! Tot nu toe nog niks gehoord helaas...

      Verwijderen

Een reactie plaatsen