Free printable Merry Christmas snoepzakje



Hallo allemaal,


Het is alweer dik een week geleden dat ik voor het laatst iets gepost heb op deze
bij deb blog. Maar jeetje wat is dit een drukke tijd zeg! Ik vlieg van links naar rechts.
Ik trek s'morgens om half 8 mijn schoenen aan en doe ze pas s'avonds om 10 uur
weer uit. Ik loop achter met de mail, maar hoop morgen alles te kunnen beantwoorden.
Ik had ook nog genoeg ideetjes om voor de kerst te maken maar ik kom er niet
aan toe. Ik bewaar ze maar gewoon voor volgend jaar!
Omdat de snoepzakjes altijd in trek blijven werd er ook weer gevraagd of er ook
een Kerst versie van kwam. Die heb ik even tussen neus en lippen door gemaakt.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden...






Helaas had ik geen kerst koekjes dus voor de foto heb ik de zakjes maar even
gevuld met koffie wafels.. ook lekker! 
Hieronder vind je de download link van deze leuke kerst snoepzakje labels.
Lees wel eerst even de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden!




Heel veel plezier er weer mee...



Reacties

  1. Een eigen snoepzakje voor ieder kind en iedere volwassene. Handig en leuk.
    Luef dat je ondanks alle drukte toch voor deze leuke zakjes hebt gezorgd en ze hier deelt.

    Dank je wel, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hoi, echt super leuk weer! Nog wel even de vraag waar je de zakjes vandaan hebt ik kan ze werkelijk nergens vinden ;-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ze gekocht bij de action. Het zijn eigenlijk zakjes om greeting cards in te bewaren. Ze liggen bij de knutsel spullen. Als je bovenin de balk klikt op Materiaal info dan kun je een foto zien hoe de zakjes eruit zien.

      Verwijderen

Een reactie plaatsen