Free printables A4 Kerst posters...



Hallo allemaal,


Bij een huis vol met Kerst versieringen hoort natuurlijk ook een
leuke Kerst poster...  Ik heb er 2 voor jullie gemaakt! De posters zijn
op A4 formaat en heeft de tekst: Its the most wonderful time of the year!
En ik heb er 1 gemaakt met de tekst: Merry Christmas and a happy new year!
Ik heb gister al een foto gepost van deze 2 leukerds en uit de reacties en
likes op deze 2 posters blijkt dat ze heel goed in de smaak vallen!!







De tekst op de posters is helemaal zwart... zoals je kunt zien op de
foto's is de tekst bij mij gestreept. Dat wil zeggen dat mijn inkt patroon bijna op is helaas.
Vandaag maar even een nieuwe patroon halen!!


Hieronder vind je de download linkjes van deze super leuke posters.
Lees je wel eerst even de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden!!!






Veel plezier er weer mee!!!


Reacties

  1. Goedemorgen,
    Super leuk weer de posters voor de kerst! Kan alleen de bovenste niet downloaden, hij opent helemaal niks :(
    Klopt de link wel?
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat vreemd en zijn heel veel mensen die ze alle 2 gewoon gedownload en geprint hebben. Er zijn er idd ook een paar waarbij het niet lukt. Waar het hem is zit weet ik ook niet. Bij mij en dus bij de andere mensen is de link wel goed en dus ook gelukt. Vreemd!! Stuur mij maar even een mailtje. Dan mail ik hem naar je.

      Verwijderen
  2. Inderdaad super tof!
    Kan de posters inderdaad zoals hierboven ook al vermeld jammergenoeg niet downloaden... :(
    Echt jammer! Hopelijk kunnen we deze leuke posters later toch nog downloaden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat vreemd en zijn heel veel mensen die ze alle 2 gewoon gedownload en geprint hebben. Er zijn er idd ook een paar waarbij het niet lukt. Waar het hem is zit weet ik ook niet. Bij mij en dus bij de andere mensen is de link wel goed en dus ook gelukt. Vreemd!! Stuur mij maar even een mailtje. Dan mail ik hem naar je.

      Verwijderen

Een reactie plaatsen