Gelukkig Nieuwjaar 2017 raamdecoratie...


Hallo allemaal,


Nu de Kerst dagen achter de rug zijn en alle Merry Christmas teksten bij
mij dan ook meteen de deur uitvliegen heb ik gister een leuke raamtekening
gemaakt speciaal voor Oud & Nieuwjaar! Het is altijd moeilijk om een raamtekening
goed op de foto te krijgen maar zo is hij geworden!!






Hieronder staat de download link van deze super leuke raamtekening.
Lees wel eerst even de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden!!!




HIER lees je hoe het werkt en welk stift ik hiervoor gebruikt heb!

Veel plezier ermee...

Reacties

  1. Superleuk! Zojuist hier op de achterdeur gemaakt, blij mee, DANKJEWEL!
    grtz.Colien

    ps Mijn mentorklas (16 leerlingen van 12/13 jaar oud) blijgemaakt met je snoepzakjes. Zie mijn blogbericht: https://scrapspulvancolien.blogspot.nl/2016/12/kerst-met-de-mentorklas.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, het lukt me niet om je bestand via dropbox te downloaden. Is er een andere manier? Ziet er heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lukt er precies niet? Kun je mij dat uitleggen?

      Verwijderen
  3. Heel leuke en sierlijke raamfolie zeg. Ik krijg er een beetje spijt van dat ik geen versieringen thuis heb. Mag eigenlijk toch echt niet missen. Ik bedoel de sfeer is er gewoon veel beter door. Nogmaals, leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke en sierlijke raamfolie zeg. Ik krijg er een beetje spijt van dat ik geen versieringen thuis heb. Mag eigenlijk toch echt niet missen. Ik bedoel de sfeer is er gewoon veel beter door. Nogmaals, leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen