In het blad Vriendin....


Hallo allemaal,


Ik kreeg voor 2 weken terug een mailtje van Maike Abma van het blad Vriendin, 
met de vraag of ze de wiebel Sint en Piet in hun blad mochten zetten..
Nou super leuk natuurlijk!! Ik vond het ook heel netjes dat ze mij daarover
mailde. Ik moet zeggen dat dit het eerst blad is die mij netjes op de hoogte stelt
en mijn naam vermeld en ook nog een exemplaar op stuurt. Vriendin heeft bij deb
niet alleen in hun blad gezet maar ook op de website en hun Facebook pagina!
Nou super leuk toch!! Heel erg bedankt Vriendin en Maike Abma. Ik ben trots!





Reacties

  1. Echt gaaf om jouw werk in de vriendin te zien. Mooi compliment voor jou.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yeahhhhh, dat is speciaal!!
    Ik krijg de Vriendin altijd van familie, ik hou het in de gaten, leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen