Kaart met vuurwerk sterretjes...


Hallo allemaal,


Ik ben klassen ouder van groep 8 en Donderdag 21 December mogen de
klassenouders mee eten met het Kerstdiner op school! Aangezien dat Kerst kaarten 
niet meer zo populair zijn om te geven en ik toch iets wilde doen, heb ik deze super
leuke kaarten gemaakt met 3 vuurwerk sterretjes! Deze krijgen de kids na het 
Kerst diner mee naar huis. Ik heb de kaart met sterretjes verpakt in transparante
folie en met bakkers touw een strikje er om heen gemaakt. De kaart die wij gaan geven 
is gepersonaliseerd maar het ziet er hetzelfde uit als deze leukerds hieronder. Omdat
de één meer van Nederlandse taal houd en de ander weer liever de tekst in het
Engels heeft, heb ik er maar 2 versies van gemaakt,






Er staan 2 streepjes boven en onder 2017.. op die streepjes maak je een sneetje met
een mesje zodat je de sterretjes er door kunt doen. de sterretjes maak je aan
de achterkant nog extra vast met een plakbandje zodat ze er niet uitvallen.
De download linkjes van deze super leuke kaarten vind je hieronder.
Lees wel eerst even de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden!!!



DOWNLOAD HIER HAVE A SPARKLING NEW YEAR KAART 2X

DOWNLOAD HIER HEB EEN SPETTEREND NIEUW JAAR KAART 2X



Heel veel plezier ermee..

Reacties

  1. Leuk idee om zo een klein presentje mee naar huis te geven.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja de kids uit de klas vonden het super leuk!

      Verwijderen
  2. again.. hoe kom ik aan foliezakjes die hier omheen passen..echt een super idee !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zijn geen folie zakjes, ik heb gewoon transparante folie op maat geknipt en die erom heen verpakt.

      Verwijderen
  3. Dank je wel voor alle leuke dingen die je maakt. Ik heb met veel plezier de nieuwjaarsgroet gebruikt als kleine attentie voor een aantal dames. Ze zullen vast in de smaak vallen.
    Fijne jaarwisseling,
    Groeten, Alice
    http://aliceinhobbyland.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen