Tony's Chocolonely Kerst wikkel...



Hallo allemaal,


Er zijn toch wel een hele boel mensen die de Tony's Chocolonely chocolade eten.
Ik heb een tijdje terug wikkels voor de Tony's repen gemaakt. Ze zijn nog steeds
populair. Ik heb zelf een paar verschillende smaken geprobeerd toen en het is niet
echt mijn ding. Ik vind de rode / de gewone het lekkerst.  Maar die mixen met zeezout enz. 
daar maak je mij helaas niet blij mee.. ( sorry Tony ). 
Er was vraag naar een Kerst wikkel voor om de Tony's Chocolonely chocolade...
En die heb ik gemaakt! Leuk voor onder de boom of om aan iemand te geven!






Ik heb 2 verschillende gemaakt qua tekst.. 1 in het Engels en 1 in het Nederlands.
Je kunt ze hieronder downloaden..
Lees je wel even de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden!





Heel veel plezier ermee...


Reacties