Waxine lichtje met oud en nieuw teksten...


Hallo allemaal,


Wat een super leuke reacties heb ik gehad van jullie over de waxine lichtjes met
Kerst teksten. Had het niet verwacht... Ik dacht is zo simpel dat vinden ze vast niks.
Maar jullie hebben ze massaal gemaakt!!! En meteen kwam de vraag of er ook teksten
zouden komen voor oud en nieuw en andere gelegenheden... Dat was ik idd al
van plan en heb ze gemaakt voor Oud en Nieuwjaar!! Voor andere gelegenheden
komt er nog aan...






Ik heb 8 verschillende teksten / afbeeldingen gemaakt. Je kunt ze hieronder downloaden.
Lees je wel eerst even de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden!




Meer informatie over de waxine lichtjes vind je in onder DEZE link!

Hieronder een filmpje hoe je deze super leuke waxine lichtjes met tekst maakt...






WAARSCHUWING... LET OP!!!!!!!
Er zijn mensen die dit al kennen en dit al eerder hebben gemaakt.
Iemand gaf me net een melding dat zij al eerder 3 test varianten had gemaakt en 2 
daarvan dus wel het papiertje verschrompeld was door het vuur. Dus het kan wel verbranden.
Bij mij en bij vele andere mensen was het dus niet. Maar ze geeft als tip het lichtje in een potje te zetten voor de zekerheid. Ik vermeld dit wel even erbij want je weet het nooit of het allemaal goed gaat. Je bent toch met vuur bezig. Dus als je dit gaat maken. Op eigen risico!!!



Veel plezier ermee..

Reacties

  1. Wat een leuke teksten heb je weer gemaakt! Echt een feestje om die lichtjes te zien branden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor deze gaan we ook weer printen. Echt heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig om deze leuke lichtjes ook voor oud en nieuw te gebruiken. Ik gebruik theelichtjes die 8 uur kunnen branden. Brand je ze op oudjaarsavond tussen 18.00 uur en 24.00 uur, dan verbranden de papiertjes niet. Tegen twaalf uur blaas je ze uit om iedereen te feliciteren en wat vuurwerk buiten af te steken. Dan is er geen enkel probleem.
    Dank je voor de printable.

    Fijn oudjaar en een inspirerend, gezond en gelukkig 2017, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Margaret! Ik wens jou ook ook een spetterend nieuwjaar!

      Verwijderen
  4. ik vind ze erg leuk ! Ik kan ze helaas niet downloaden. ik krijg een leeg scherm wanneer ik op de link klik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marlies, ow dat is vreemd.. als je mij even een mailtje hierover stuurt dan mail ik ze naar je.

      Verwijderen
  5. vanmiddag weer lekker knutselen en een leuk aardigheidje om mee te nemen naar het oud en nieuw feest. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kunt de teksten ook bovenop de kaarsjes doen, je haalt dan de lont eruit en legt de tekst op het kaarsje dan een velletje ovenpapier erop dan kun je er met een warm strijkijzer over strijken et voila de tekst zit erboven op, nu het lontje er weer door ook hierbij moet je wel in de gaten houden dat het papier geen vlam vat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi, een vraagje heb je misschien ook afbeeldingen met het thema winter voor de waxine lichtjes? Groetjes Edith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb de waxine lichtjes van de Xenos die 8 uur branden. Heb je er extra lang plezier van ;-).

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen