Zakjes voor oliebollen met tekst...


Hallo allemaal,


Ik was laatst op Facebook aan het lezen en kwam een bericht tegen
met filmpje over hoe je van zakjes een hele ster kon maken.. Heel erg leuk!
Ik lees de reacties die onder dat filmpje stonden en iemand vertelde dat ze die
ster ook had gemaakt van brood zakken en die had ze gekocht bij de Jumbo.
Ik kom al jaren bij de Jumbo maar heb ze nog nooit zien liggen.. Dus ik naar de Jumbo
op zoek naar die broodzakken en ja hoor... Ze liggen hier in Wijchen bij de plastic zakken.
Het zijn XL broodzakken.. Ik zal een foto plaatsen zodat je kunt zien welke het zijn.
Ik zat al de hele tijd te denken, wat ik nog meer voor oud en nieuw kon gaan maken...
En kwam op het idee om op die XL zakken een print te maken om oliebollen in te doen!
En zo zijn ze geworden!! Ik vind ze super leuk..







Nou ik had de zakjes gemaakt, nu naar dorp, naar de oliebollen kraam en toen ik thuis
kwam zei mijn man: Ik heb benieuwd wat er gebeurd met de zakken en de print als
je die vette olliebollen erin doet!! ppffff.... niet aan gedacht dus. Ik dacht toch eerst
even proberen even kijken wat er gebeurd. Zoals je op de eerst 2 foto's kunt zien komt 
idd het vet van de oliebollen door de zak heen. Ow ik baalde als een stekker!!!
Ik vond dit zo'n leuk en origineel idee.. Niemand had dit zo en nu snap ik wel
waarom whahaha.. Ik wilde dit toch op mijn blog zetten omdat ik ze zo leuk vind.
Ik heb bij de ander zakken aan de binnenkant witte keukenrol gedaan en daarin de
oliebollen gedaan. Probleem opgelost gelukkig!!


Hieronder een foto welke broodzakken ik hiervoor gebruikt heb. Bij de JUMBO te koop.
Ze kosten maar € 1,39  .Er staat op vet afstotend papier
 ( de oliebollen zijn TE vet dus dat stoot niet af ). Het is van het merk: PACKIT
en het zijn witte papieren boterham zakken XL er zitten 60 stuks in een verpakking.
En de afmeting is: 17 x 29 cm. Dus geen kleine zakjes...




Ik heb op mijn laptop de tekst: Super lekkere oliebollen gemaakt. Ik heb 1 zakje
in mijn printer gedaan, gewoon op de plek waar normaal ook je A4 papier inzit.
Het was natuurlijk een verassing of dat het printen wel goed zou gaan.
Maar zonder problemen ging de zak zo door de printer heen. Ik heb hiervoor
dus niks hoeven instellen.. Ik heb de boven kant van de zak 2 keer omgeslagen,
En toen dus de oliebollen erin gedaan met keukenrol tegen het vet!! In 1 zak kunnen
3 oliebollen en ik had best wel grote erin zitten... Ik vind ze super leuk geworden!!

Hieronder vind je de download link van deze super leuke oliebollen zakken.
Voordat je gaat downloaden graag even de algemene voorwaarden lezen!!!



De download staat op de kop maar dat moet zo.. Plaats de zakjes met het
dichte gedeeld richting je printer!!
Ik ga nog meer teksten voor deze leuke zakken maken. De zakken zijn ook leuk
als verjaardags verpakking of iets anders... Dus die zie je nog wel een keer voorbij komen!


Heel veel plezier ermee...

Reacties

  1. Superleuk! Zijn die zakjes met blokbodem? Moest je toevallig ook willen verklappen welk lettertype 'oliebollen' is... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Kristin, uuhh.. ik moest even google-en wat dat was whahaha maar deze zakken hebben geen blokbodum. het lettertype zoek ik even voor je op. Dat weet ik zo niet uit mijn hoofd.

      Verwijderen
    2. Die boterhamzakjes heb ik hier in België nog niet zien liggen in de supermarkt. Zal eens kijken bij Ava (winkel met verpakkingsmateriaal). Wel goed dat de zakjes rechtop blijven staan zonder blokbodem.

      Verwijderen
  2. Wat zijn ze leuk!
    En wag een tip, die zakken. Ik heb hier geen Jumbo, maar ik ga op zoek! En anders rij ik naar Wijchen, want je woont dichterbij dan ik dacht ;-)Ik heb op mijn blog een paar keer je naam vermeld, want ik had succes met mijn lichtzakjes voor kerst. Die zakjes had ik allemaal zelf gemaakt, volgend jaar koop ik ze! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen