DIY tekst op kaars maken & waxine lichtjes mallen...


Hallo allemaal,

Heel veel mensen steken wel eens een kaarsje aan. Dat kan zijn om iemand
succes te wensen voor bijv. een examen of als iemand op moet voor zijn of
haar rijbewijs en noem zo maar op. Er steken ook heel veel mensen een kaarsje
aan om iemand sterkte te wensen in een moeilijke tijd of om een kaarsje te
branden om deze bij een foto te zetten bij een dierbare die overleden is.
Omdat de waxine lichtjes nu zo in trek zijn heb ik daar iets voor gemaakt...
Ik heb waxine lichtjes mallen gemaakt voor als je een klein kaarsje op
wilt steken en ik heb een tekst gemaakt voor als je een grote kaars wilt aansteken.
Voor de grote kaars heb ik een DIY project gemaakt. En zo is hij geworden!!






Hoe je deze kaars maakt, laat ik hieronder zien in een filmpje...




Zoals je ziet is het echt heel simpel om te maken. Het enigste wat je nodig 
hebt is een witte kaars, schaar, bakpapier, föhn en de tekst die op de kaars
moet komen te staan. Ik heb de tekst al gespiegeld dus voor jullie is het
alleen nog maar uitprinten, uitknippen en erop maken.



Hier onder in het filmpje laat ik zien hoe je de waxine lichtjes maakt:




 Hier onder vind je de download linkjes voor de grote kaars en voor de waxine lichtjes.
Lees eerst even de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden!!!
De teksten print ik altijd uit met een inkjet printer..






Heel veel plezier ermee..

Reacties

  1. Het lukt bij mij niet :(

    Gebruik je gewoon papier voor de print? & blijft het papier uiteindelijk ook op de kaars zitten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry, ik heb te vroeg geroepen! Ik had te kort geföhnd, heb een wat kleinere föhn!

      SUPERLEUK !

      Verwijderen
  2. Superleuk!
    Ik heb de kaarsen met kerst ook gemaakt mast dan met eigen letters. En op mijn blog meerdere keren verwezen naar je filmpje. Dank daar voor Deb! Beetjebezig.nl :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gedaan zeg! Bedankt voor het delen.
    Ik heb weleens een tekening van mijn dochters op een kaars geföhnd met een ovenhandschoen aan. Het was wel even oefenen met vasthouden, maar daarna geen last meer van de hitte😊

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!
    Ik heb je waxine lichtjes al met kerst gemaakt en ga ze voor valentijnsdag maken!
    Dit is ook weer erg leuk, ik heb het 2 jaar geleden eens gedaan, met een wit tissue papier en een stempel. Dat heb ik met mijn heattool (en een ovenhandschoen aan) op een kaars gesmolten.....was ook erg goed gelukt.
    Ik brand inderdaad ook vaak kaarsjes, voor mensen, om aan ze te denken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen