Free printable A4 poster alfabet letter K...



Hallo allemaal,


Blleehhhh... wat is het toch koud!!!! Ik zit hier met 3 lagen kleding aan net
nog een vest over heen aangetrokken, verwarming omhoog en nog lopen mijn
handen blauw aan!!! Het liefst kom ik helemaal niet meer buiten met deze kou.
Ik ben er nu ook echt klaar mee. IK WIL DE LENTE!!! Omdat ik het gewoon koud heb
en er sikkeneurig van word heb ik een A4 poster gemaakt wat wel bij dit weer past.
whahahaa.. ik weet het, het slaat helemaal nergens op maar vond hem wel leuk geworden.
Ik ga nog meer van dit soort poster maken met een grote alfabet letter. Dus hier voor
je de letter K van koud!






Lees wel eerst even de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden!!!




Veel plezier ermee...

Reacties

  1. Super leuke poster!
    Ik houd wel van de kou. Vooral zoals zondag met een zonnetje erbij. Maar ja ... gelukkig houden we niet allemaal van hetzelfde ;-).
    Ik dacht direct aan de K van onze achternaam! Hahaha!
    Veel plezier met meer letter-posters maken. Ben benieuwd.
    Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen