Valentijnsdag Xl broodzak label...



Hallo allemaal,


Het duurt niet lang meer en dan is het alweer Valentijnsdag...  Ik ben aan de slag
gegaan om een leuk ontwerpje te maken voor de broodzakken. Deze keer print ik
niet op het zakje maar heb ik voor het zakje een leuke label gemaakt. Je kunt de
XL broodzakken van de Jumbo dus voor meer dingen gebruiken! Aangezien dat het
bij veel mensen niet lukt om op het zakje te printen en ze de zakken nu toch in huis hebben.
Dacht ik.. ik maak er een leuke label om over het zakje te doen. Je slaat de zak 2 slagen
naar binnen en vouwt de label dubbel en zet deze vast met een klemmetje.
En dan ziet het er zo uit...







Ook super leuk toch!!!! De zilveren klemmetjes heb ik gekocht bij de Hema, ze zitten in
een doosje.. Hoe duur ze waren, weet ik helaas niet meer! De XL broodzakken kun je kopen bij 
de Jumbo. Ze zijn helaas niet in alle Jumbo's te koop hoor ik links en rechts, maar ze zijn ook 
online te bestellen. Meer info over de zakken vind je HIER. De Valentijns labels kun
je hieronder downloaden... ik heb er 2 op 1 A4 blad gezet.
Lees wel eerst even de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden!!!






Veel plezier er mee en nog een fijne dag!!

Reacties

  1. Ach, wat leuk!
    Zo kin je iemand die je lief hebt wel hele lieve broodjes geven op valentijnsdag (ik denk hierbij aan mijn kinderen, die brood meekrijgen naar school).
    Leuk idee hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kin moet zijn KUN!
      Enne....vergeet ik nog te zeggen, ik vind die stippen altijd zo leuk, daarin herken je meteen of iets van jou komt.

      Verwijderen
  2. Heeeeey Debbie,
    Bedankt voor dit nieuwe, leuke ontwerp, nu kan ik de broodzakken toch gebruiken, zonder dat mijn printer vastloopt, dat gebeurde dus diverse malen, haha.
    Dank je wel voor het delen!!!
    Groetjes, Elly.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen