Verjaardags uitnodigingen..



Hallo allemaal,

Ik kreeg laatst een mailtje van iemand die op mijn blog aan het
neuzen was voor printable uitnodigingen voor een kinderfeestje.
Die stonden er idd niet op en heb deze voor haar dus gemaakt.
Ik vond ze zelf erg goed gelukt en heb er 2 verschillende versies
van gemaakt voor jullie! En zo zijn ze geworden...





Je kunt zelf invullen wat voor een feestje het is, wanneer, waar en hoe laat.
Super leuk toch!! Hieronder staat de download link van deze leuke kaartjes.
Ik heb 2 uitnodigingen op 1 A4 blad gezet om te printen.
Lees je wel eerst even de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden!!!







Veel plezier ermee...

Reacties

  1. Leuke, handige uitnodigingen. Ook leuk voor volwassenfeestjes. Dank je wel.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat een super leuke uitnodigingen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk zijn ze.

    Bedankt

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super bedankt voor je mooie uitnodigingen. Ik kan ze direct gebruiken voor onze dochter (een levend Cluedo feestje)
    groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen