Verjaardags waxine lichtjes...



Hallo allemaal,


Na super veel reacties te hebben gehad op de Kerst en Oud en Nieuw waxine
lichtjes mallen heb ik nu ook verjaardags mallen gemaakt voor de waxine lichtjes!!





Het zijn er 12 en hieronder kun je ze downloaden voor thuis.
Lees je wel eerst even de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden!!




Weet je niet hoe dit werkt en hoe je ze moet maken? Klik dan HIER voor de uitleg
en het diy YOU TUBE filmpje..


WAARSCHUWING... LET OP!!!!!!!
Er zijn mensen die dit al kennen en dit al eerder hebben gemaakt.
Iemand gaf me net een melding dat zij al eerder 3 test varianten had gemaakt en 2 
daarvan dus wel het papiertje verschrompeld was door het vuur. Dus het kan wel verbranden.
Bij mij en bij vele andere mensen was het dus niet. Maar ze geeft als tip het lichtje in een potje te zetten voor de zekerheid. Ik vermeld dit wel even erbij want je weet het nooit of het allemaal goed gaat. Je bent toch met vuur bezig. Dus als je dit gaat maken. Op eigen risico!!!


Veel plezier ermee..

Reacties

  1. Deze zijn ook echt super leuk, eind van de maand hoop ik jarig te zijn, kan ik ze mooi gebruiken! Dankjewel! :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, leuk!!
    Ik vind dit zo'n ontzettend leuk idee, die waxine lichtjes!
    Ik ga ze voor mijn vriendinnen maken, voor Valentijnsdag.
    Maar deze verjaardag variant vind ik ook heel eeg leuk.
    Fijn weekend, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk. Ik had de kerst lichtjes ook gemaakt en mee gegeven aan de gasten. Ik kreeg hele leuke reacties. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen