Verjaardags XL broodzakken...


Hallo allemaal,


Laatst had ik de Oliebollen XL zakken gemaakt en had toen al
vermeld dat ik er meer ging maken. Tadaaa... hier zijn de verjaardags zakken!!!
Ik heb er 3 verschillende teksten op geprint.





Super leuk voor een feestje, kinderfeestje of te gebruiken als traktatie.


Dit zijn de XL papieren brood zakken en te koop bij de Jumbo!
Meer info hierover vind je HIER!

Hieronder vind je de download linkjes..
Lees je wel eerst even de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden!!!






Veel plezier ermee...

Reacties

  1. Ik ben dus vorige week speciaal naar de dichtstbijzijnde Jumbo gereden (naar Hulst, een uurtje rijden!), op zoek naar die zakjes. Die waren er dus niet te bespeuren. :-( Als er Belgische volgers weten waar ze dit bij ons hebben, dan hoor ik het heel graag! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jumbo Deventer had ze wel... misschien kun je ze online bij de jumbo bestellen ... Ik loop tegen het probleem aan dat de printer ze opeet... en ze bij de inktpatronen er uitkomen helemaal verfrommeld .. wat kan ik doen om dit te voorkomen? Hoe doe jij dit ? hoop op een goeie tip Debby..

    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan misschien eens proberen met tape zoals hier beschreven: http://ohhappyday.com/2013/04/clip-on-picnic-utensils/#more-17620

      Verwijderen
    2. Ow dat is een goede tip Kirsten!!! Die kende ik nog niet. Dankjewel.. :)

      Verwijderen
  3. Hallo Debbie,
    Zojuist de tip gebruikt die op je facebookpagina stond wat de broodzakjes betreft.
    Ook bij mij gingen de broodzakjes telkens dubbel zitten maar met de 2 extra blaadjes erin ging het prima. Ziet er superleuk uit. Dank je wel voor al je mooie prints.
    Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk!! ik heb ze al een aantal keren geprint.. en inmiddels zelf ook bedacht om de zakjes te bestempelen of een tekening door de kids erop laten maken en als traktatiezakjes gebruiken! Zelf heb ik ze bestempeld met een tekst en er plantjes in gedaan, natuurlijk wel neppe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb alles geprobeerd! 10 broodzakjes minder, en er staat nog niks op mn broodzakken.Elke keer loopt alles vast in de printer. Heb ze al er los ingedaan, vastgeplakt op een gewoon a4 papiertje, maar niks werkt. Tips?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen