Vlaggetjeslijn voor verjaardags taart...



Hallo allemaal,


Laatst vroeg iemand of ik ook een vlaggetjeslijn had voor op een taart te zetten.
Ze was al het internet af aan het struinen geweest maar er is er maar weinig over te vinden.
Dus heb ik er 1 gemaakt voor haar!!! Ik dacht dat meer mensen deze super leuke
vlaggetjeslijn wel wilde hebben voor thuis dus heb ik er een download van gemaakt!!
Ik had helaas geen taart om ze in te steken en ik ben nou ook weer niet zo gek dat
ik voor de foto er 1 ga kopen. Blijf weer allemaal op de heupen zitten!!
Ik heb de vlaggetjeslijn maar even op mijn dienblad gelegd voor de foto!
En zo ziet hij eruit...





Je knipt de vlaggetjes in 1 stuk per letter uit.  Dus niet het midden stuk waar de lijntjes staan doorknippen. Daar komt de vouw!! Je pak een leuk stukje touw 
( ik heb bakkers touw gebruikt, gekocht bij de WIBRA ), 
Vouw elk vlaggetje dubbel, vouw ze voor de helft weer open en doe lijm
aan de binnen kanten. Dan leg je het touw er tussen en plakt ze allemaal weer dicht.
Ik heb ze aan een rietje vast gemaakt ( die op de foto heb ik bij de KWANTUM gekocht).
En je vlaggetjeslijn is klaar om in de taart te steken. Super simpel toch!!


Hieronder vind je de download link van deze super leuke vlaggetjeslijn.
Lees wel eerst de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden!!!






Heel veel plezier ermee en nog een fijne dag vandaag...


Reacties

Een reactie plaatsen