Winter raam decoratie...


Hallo allemaal,


Alle feestdagen zijn weer achter de rug. En alle Kerst en oud en nieuw spullen
liggen weer in de kast. Op het raam had ik alleen nog de tekst voor oud en nieuw staan.
Die heb ik ook eraf gehaald en een leuke Winter quote erop gemaakt.
Ik heb in korte tijd al zoveel decoraties op het raam gemaakt, maar deze leuke
Winter quote blijft nu staan tot het Lente is!







Voor alle raam tekeningen gebruik ik de EDDING 4095 chalk marker.
Ik heb hem gekocht bij de BRUNA!

Hieronder vind je de download link van deze leuke Winter quote.
Lees wel eerst even de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden!






Veel plezier ermee...

Reacties

  1. Super leuk! Ik heb dezelfde stift maar hoe maak jij van die dikke letters? Ik kan er alleen maar dunne letters mee maken :(

    Groetjes,
    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen