DIY projecten Wiebel ei en wiebel haas maken..



Hallo allemaal,

Het is even wat rustiger geweest hier.. even geen zin en druk met andere dingen.
En deze week ook ziek geweest dus de Carnaval heb ik even laten schieten dit jaar!
Maarrrrr... ik ben er weer met 2 super leuke diy projectjes voor jullie. Ik heb voor Pasen
een leuke wiebel ei en wiebel haas gemaakt. En natuurlijk weer in zwart / wit thema!
Past mooi bij je interieur. Nu het vakantie is voor de kids, heb je mooi wat te knutselen 
met ze. En zo zijn ze geworden...




Doordat je sommige delen vast maakt met splitpennen kunnen ze wiebelen.
In de haas heb ik splitpennen zitten in de oren en voeten en bij het ei in de
schaal en het plukje haar. Je kunt ook een splitpen in het broekje van de haas
doen, dan wiebelt de broek mee... ( tip van Kim Zuidam een volger op Facebook ).
De mallen voor deze super leuke wiebel ei en haas vind je hieronder!!

Lees wel eerst even de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden!!!







De zwart / witte splitpennen kun je kopen bij de Action en de Wibra.
En ik heb het vastgelijmd met lijm van de Action ( Crea Patch )
Wil je een foto zien hoe de splitpennen en de lijm eruit ziet? Klik dan op het kopje
matriaal info bovenin de balk of klik HIER.

Succes met maken en nog een fijne dag vandaag!!!


Reacties

Een reactie plaatsen