Free printables A6 kaartjes Grid serie deel 2...


Hallo allemaal,


Ow wat is het mooi weer vandaag!! Ik word he-le-maal happy als de zon schijnt.
En dan ook nog mijn knal roze tulpen mooi in bloei staan. Mooi contrast zo..
Het roze steekt heel mooi af zo in mijn interieur!!! I love it. Omdat ik nu in de ban ben 
van roze tulpen heb ik een foto gemaakt van de grid kaartjes serie 2 met
jawel.... roze tulpen er omheen!!! Ik hou gewoon van zwart, wit, hout en een vleugje roze.
Ik heb maar meteen 4 kaartjes voor jullie als download gezet. Ik hoop dat jullie ze leuk vinden.






Super leuk zijn ze toch!! Hieronder vind je de download link van deze leukerds.
Lees je wel eerst even de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden!!!







Heel veel plezier ermee en nog een fijne dag!

Reacties

  1. Geweldig mooie combi ... de zwart witte kaartjes met de rose tulpen!
    Leuke kaartjes ook.
    Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele leuke dingen om verliefd op te worden

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen