zaterdag 11 februari 2017

Thee zakje..



Hallo allemaal,


Daphne kwam met een ideetje die ik wel leuk vond om uit te werken..
Dit heb ik nog helemaal niet op mijn blog staan! Ze vroeg of het een leuk idee 
was om een printable thee zakje te maken om over een thee zakje te doen.
De standaard theezakjes zijn vaak of druk en gekleurd en ze vond het wel leuk
dat er een zwart / wit variant zou komen. Leuk om in een cadeautje te doen
maar ook leuk voor een swap! Ik ben er mee aan de alg gegaan en heb deze gemaakt.





Ik heb er een free printables van gemaakt en de download link vind je hieronder..
Je knipt het zakje uit en aan de linker en rechter kant heb ik een klein randje
dicht geplakt met een lijm roller ( action ).



De bovenkant heb ik open gelaten voor de foto maar ook deze kun je dichtplakken..
Lees eerst even de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden!!!



DOWNLOAD HIER THEEZAKJE THEE MOMENTJE 2X



Veel plezier ermee en nog een fijne dag vandaag...

6 opmerkingen:

  1. Genoeg theeleuten in mijn vriendenkring dus ik ga ze zeker uitprinten. Bedankt voor het delen!
    Groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!!!!!
    Volgens mij ben ik die Daphne die je bedoelt niet, maar deze Daphne vind het wel een TE leuk idee!!!!
    Ik ga het zeker onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! mijn zusje kan wel een opkikker gebruiken. Dank je wel voor het voorbereidende werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk ideetje, daar kan ik wel wat mee!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo leuk! Ik heb al wat printjes gemaakt en volgende week laat ik het zien in m'n blog. Uiteraard met een link naar jouw blog! Wat heb je veel leuke printables!
      Nogmaals groetjes van Akkelien

      Verwijderen
  5. Nogmaals bedankt voor het uitwerken van m'n idee. Wat zijn ze super leuk geworden :)!!

    BeantwoordenVerwijderen