A6 kaart kom je paaseieren zoeken!...


Hallo allemaal,


Het is een tijdje rustig geweest bij bij deb. Mijn zin en motivatie waren
ver te zoeken en heb er zelfs even aan gedacht om de hele boel stop te zetten.
Ik krijg altijd mailtjes binnen met verzoekjes om iets persoonlijks te maken.
Zoveel zelfs dat ik er totaal geen zin meer in had. Ik was alleen nog maar voor
andere iets aan het ontwerpen en mijn eigen ideetjes lagen op de plank. Dat is me zo 
tegen gaan staan dat ik de boel maar aan de kant geschoven heb. Op 31 Maart
bestaat bij deb 2 jaar en ik vind 2 jaar werk weggooien nou ook wel weer een 
beetje zonde. Er zijn toch ontzettend veel mensen heel blij met mijn werk en
word het veel gebruikt. Dus ik heb besloten om geen verzoekjes meer te maken
voor andere.. Ik heb het kopje Verzoekjes aanvragen bovenin de balk dan ook
weg gehaald. Zodat ik gewoon, zoals deze blog was opgezet 2 jaar geleden,
mijn eigen ideetjes kan uitwerken en delen met jullie. Ik hoop dat jullie
mijn keus begrijpen. Het kopje bij deb's ideeën bus bovenin de balk blijft 
gewoon staan. Ideetjes zijn altijd welkom. De leukste ideetjes werk ik uit
en deel ik met jullie! Zo ook dit ideetje om een A6 kaart te maken
voor Pasen met de tekst: Kom je Paaseieren zoeken! Dit heb ik uitgewerkt
Helaas heeft degene van wie het idee komt niet haar/zijn naam erbij gezet.
Maar als degene de kaart ziet dan weet hij/zij het wel!!
En zo is de kaart geworden...






Super leuk om als uitnodiging te geven aan de kids om eieren te komen zoeken
met Pasen! Hieronder vind je de download link..
Lees je wel eerst even de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden!!!





Heel veel plezier ermee...


Reacties

  1. Hoi Debbie, niet stoppen hoor je blog is veel te leuk met al die ideetjes. Ik snap wel dat het heel veel was maar zo met je eigen ideeen is het toch super.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst een groot compliment voor je inspirerende blog!!
    Ik denk echt dat mensen super enthousiast zijn door je creativiteit en daardoor de verzoekjes plaatsen, niet wetende dat dit ook "verlammend" kan werken en dat bij jou zelfs het plezier helemaal verdwijnt. Super knap dat je dit nu aangeeft.
    Volg je gevoel en doe waar jij energie van krijgt!!
    Liefs, Patricia
    p.s.:Je uitnodigingskaarten zal op vele kindergezichtjes een grote glimlach opleveren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Debbie, blij te lezen dat je toch niet stopt met je ontwerpjes, ik vind ze veel te leuk hoor:-). Heb de jouwe al heel vaak gebruikt, net zoals deze uitnodiging voor de paaseitjes, mijn kleindochtertje gaat zeer blij zijn als ze deze krijgt.
    Doe gewoon verder zoals je nu bezig bent, op je eigen tempo en waar je zelf zin in hebt. Je bent de max!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Debby, leuk om te zien dat mijn idee gekozen is en weer geweldig is uitgewerkt! Ga mijn nichtjes er blij mee maken. Bedankt en als groot fan ben ik blij dat je toch door gaat! Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen