Broodzak met Vrolijk Pasen label...



Hallo allemaal,


Zoals jullie kunnen zien heeft bij deb een nieuw jasje, logo en layout gekregen.
Ik kreeg een bericht van blogger dat er 5 nieuwe thema's waren. Ik heb ze allemaal
even bekeken en deze vond ik het meest overzichtelijk om te gebruiken. Vooral
omdat ik veel linken heb waar free printables en diy projecten onder staan.
Al deze linken staan nu mooi onderverdeeld onder 1 naam. Met 1 muisklik op 
een link krijg je meteen alles wat in die map staat. Super handig. Ik ben er igg
heel blij mee zo hoe het er nu uit ziet! 

Maar even iets anders... Ik heb voor Pasen leuke labels gemaakt om aan een
broodzak te doen. Super leuk om grote paaseieren en een paashaas in te doen
voor de kids om te geven . Ik heb de labels vastgemaakt met een zilveren klip.
Deze heb ik gekocht bij de Wibra.






De broodzakken heb ik gekocht bij de Jumbo.. Meer broodzakken info
en ideetjes vind je HIER! Hieronder vind je de download link van deze paas labels.
Lees je wel eerst even de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden!






Heel veel plezier ermee...

Reacties

  1. Thnx!! Ze zijn echt superleuk.. Ga het meteen maken!:D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Maxarie en succes met maken!

      Verwijderen

Een reactie plaatsen