Lente raam quote...


Hallo allemaal,


Het is Lente!!! Dus de oude Winter quote van het raam gehaald en een
nieuwe Lente exemplaar erop gemaakt. Deze keer geen sierletters maar lekker
een strakke tekst erop gezet. En zo ziet hij eruit op onze raam...





Ik was even bang dat ik de kleinere tekst niet goed erop zou krijgen met mijn dikke
Edding krijtstift ( 4095 ) maar het valt me niet tegen...
Ik vond het wel leuk om er een roze vlinder erbij op het raam te plakken om
echt het Lente gevoel te krijgen. Het is een keer iets anders!! Ik heb de vlinder vast
gemaakt met dubbelzijdig tape. De vlinder zit in een verpakking
van ik dacht 5 a 6 vlinders en heb ik gekocht bij de Xenos. Hoe duur ze
waren weet ik helaas niet meer. Ik ga de overige vlinders straks in mijn paastak hangen.
Nou.. de Lente quote staat erop. Nu de zon nog!!!


Hieronder vind je de download link van deze Lente quote, het zijn 2 A4 blaadjes.
Na het uitprinten knip je aan de onderkant van het eerst blad een strookje er af en plak je 
de 2 blaadjes aan elkaar. Plak het blad aan de buitenkant van je raam en trek met een krijtstift 
de tekst over. 



Lees eerst even de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden!!!





Veel plezier ermee..


Reacties