Pasen waxine lichtjes mallen...


Hallo allemaal,


Hier weer een leuke diy voor Pasen.. leuk om je paas tafel mee op te 
fleuren! Ze blijven toch een succes de waxine lichtjes mallen!
En zo zien ze eruit...





Ik heb een eierdoosje zwart gespoten, witte eieren aan de onderkant
( dikste kant ) open gemaakt en leeg laten lopen. Ik heb het eerst aan de smalle bovenkant
geprobeerd maar dan past het waxine lichtje er niet in. Ik heb maat M eieren. Het zal
wel gaan met maat L eieren maar daar hadden ze geen witte van in die maat bij de Jumbo.
Dus heb ik de onderkant maar open gemaakt en dan past het lichtjes er dus net in.
Is en leuk detail voor Pasen toch! 

Omdat ik een hoop vragen krijg of dat het niet in de brand vliegt en welk waxine lichtjes
hiervoor moet gebruiken zet ik hieronder even de link erbij met uitleg!

Uitleg en video waxine lichtjes

Hieronder een link met alle waxine lichtjes mallen die ik tot nu toe gemaakt heb.
Er staan reacties bij waar je misschien wel iets aan hebt!

Alle waxinelichtjes mallen op een rij met reacties


Hieronder vind je de downloaden van de Pasen waxinelichtjes mallen..
Lees wel eerst even de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden!!!


DOWNLOAD HIER PASEN WAXINELICHTJES MALLEN


Veel plezier ermee...


Reacties

  1. Ook deze lichtjes zijn weer heel leuk. We gaan ze printen. Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen