Communie pakket...


Hallo allemaal,

Het is alweer even geleden dat ik een thema feest pakket op deze blog heb
gezet. Ik ben er niet eerder aan toe gekomen. Maar hier heb ik voor jullie
een Communie feest pakket!!! En hij bestaat uit:

* Vlaggetjes lijn
* Verfblik wikkel
* Cup cake toppers / spiesjes
* Gift bag
* Bellenblaas wikkels
* Chocolade reep wikkels
* Cadeau labels
* Snoepzak wikkels

En zo ziet het Communie pakket eruit...



Onder de foto's staat de download link. 
Lees wel eerst even de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden!!!


Reacties

  1. Oh ... wat leuk!
    Dochterlief doet in mei haar Eerste Heilige Communie. Dus ik heb zeker iets aan dit mooie pakket. Bedankt voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel dat je deze leuke dingen met iedereen deel!!. Ik versier altijd graag mijn klas. Ik heb groep 4 dus dit komt goed van pas!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen